időjárás jelentés...

2011.05.31. 23:26

... szóval... kezdjük talán ezúttal egy röpke időjárás jelentéssel mai adásunkat...

Helyzet jelentés a frontvonalról

… eddig két lábujjat, három papírzsepit... és legalább 5 centit vesztettem a büszkeségemből... és ez nem vicces... két dolog tart életben... az egyik a bakszakáll... melyet később kifejtek... és a tudat... hogy a hülyékbe nem csap a villám...

…enyhén felhős időnket keletről egy portás, nyugatról két Acer Pseudoplatanus határolja... a szél kissé viharos... mondhatni... finoman szólva is lefújja a még szőrt is a *****-ről...

…ilyenkor valahogy nem tartom fairnek, hogy nekünk, pasiknak eggyel több végtagon keresztül kell leadni a hőt… de tényleg… mindenre fel voltam készülve lelkileg, ami az időjárást illeti… kivéve hogy a télapó épp akkor veri fel az ideiglenes téli szállását, amikor kijövök blogolni…

… más …

A mai nappal elkezdtem életem egészséges szakaszát... íme az eredmény...

 

a szójacsírától a bakszakállig minden van/volt benne, -részletes leírást alább -... hogy bakszakáll hogy került bele az külön történet. Igazából fehérrépának néztem a boltban,.. vagyis erősen reménykedtem benne, hogy az… de a szótárazás után inkább nem tettem bele a gulyáslevesbe… nem akartam kinyírni egy ismeretlen gizgazzal a fél francia csoportot…

Összetevők: 5 tépésnyi ismeretlen fajtájú saláta, két marék retek, fél konzerv kunkorica, ugyanannyi bakszakáll és szójacsira, egy fél kígyó ubi, 5 csoffadt répa, két szottyadt pari, 4 kaparásnyi zöldbab, két féle sajt, 400g tejszármazék a joghurt és a tejföl határán, vinaigrette nature és só… no meg egy nagylapát jóakarat és két péklapátnyi próbálkozás…

… De most mondjátok a szemembe, hogy nem gyönyörű… kis bagett csak hogy legyen mitől nőnie a fenekemnek, no meg egy kis tea… mert borozni csóró vagyok…

Két falás belőle és pörögsz, mint a duracell-nyuszi a karácsonyfa alatt… és még a talpadban is érzed a bizsegést…

… ha holnap nem jelentkeznék annak két oka lehet... a spanyol termelők lelkes közreműködése avagy a bakszakáll összeveszett a szójacsírval... de a végeredmény lényegében változatlan...

… tegnap blogolgatás közben érdekes biológiai felfedezést tettem… a francia egoizmus a hangyákra is hatással lehet… mert én még ilyen benga-nagy dögöket még életemben nem láttam… de komolyan… ez ha rádmászik… nem vacakol… egyben nyeli le a kukacod…

A bejegyzés trackback címe:

https://jesuisenmarseille.blog.hu/api/trackback/id/tr332947492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.E. 2011.06.08. 16:17:22

Na, és milyen a járványügyi helyzet? Itthon éppen az ilyen csíra-akármikkel riogatnak, hogy belőle legjobban a Coli Bacik élnek, mert embert is ehetnek egyilyen kis dobozka közvetítésével.
Óvakodj a vegetariánus kajától. Legjobb a malacka és a marhácska husikája, meg a zsír. Ala natúr. Abban coli biztos nincs, csak, ha átmegy néhány emberi micsodán is..... :):(
REmélem még nem vagy hasmenéses?
süti beállítások módosítása