je suis fatigé!!!!!!!!!!

2011.05.30. 07:57

Reggel van... lassan 8 óra... gondoltam folytatom normális ritmusomban a napjaim forgását... és bejövök melóba hamarabb... csinálok pár képet a gépről... jelölgetem magamnak rajta, hogy mit merre kell tekergetni stb....de a a aaaa... a folyosók kihaltak és lezártak... konkrétan kint ülök és nem tudok bejutni... elfelejtettem, hogy itt az emberek nemmm annyira hajtják magukat halálra a koránkeléssel... nem olyan baromi nagy divat errefelé...szerintem tüzet is csak 10 óra valamint két croissant után oltanak...

...pedig pénteken mikor mentem el még meg is kérdeztem Sebastien-t, hogy mikor kezdünk???

- a válasz -

"...reggel..."

- újabb kérdés -

"... hoho... neked reggel vagy nekem reggel??? mert szerintem legalább két óra különbség van a kettő között..."

- válasz -

"... reggel... úgy 9... 9:30 felé..."

...

...

...

... az a masszív munka tempó...

 

... no sebaj... addig várom a kínai laboráns csajt... hátha ő be tud engedni....

A bejegyzés trackback címe:

https://jesuisenmarseille.blog.hu/api/trackback/id/tr412942449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.E. 2011.06.08. 16:10:48

Drága U.Öcsém! Csak aztán nehogymááá nagyon akklimatizálódjál, mert itt 10 órától ugye már nem kívánnak jóreggelt, sőt mostanában már 8-kor is Jónapot!-tal köszönnek sokszor. Kel a nap, kelünk mi is. A gond csak az, hogy akkor is kelünk, ha a nap nem... na, csak rosszabb ne legyen! Pussz.
süti beállítások módosítása