hmmm... az elmúlt pár napban kissé megcsúsztam a blogolással.. kissé nehézkes volt... majd letépte a parkolóban a búrám a MISTRÁL... állandóan megszakadt a net... a képeket is rosszul méreteztem.. szóval... bonyi az élet... néha még hétvégén is...

... de most megpróbálom bepótolni mindazt ami eddig elmaradt... először is... üdv mindenkinek!

 ... mint láthatjátok,... élek és virulok... :)

Megmutatom honnan szoktam blogolni mostanában, a nehézkes netelérés miatt:

kicsit vicces állandóan egy parkolóból írkálni egy parkolóból... de sose vagyok egyedül.. mindig van mozgás.. :D

...a piros nyilacska volt az első... ömm cserepes netelések színtere...

Most már képben lehettek, mennyire élvezte két drága domborulatom a két órás netezést, ... mikor épp haránt irányban új hágót próbált szelni rá a cserép...

No comment...

...majd idővel átköltöztem eme szép fa árnyékába... hmm.. árnyék... ömm... szal épp csak két órája jött fel a Hold... szal vééégülis.. totál képben vagyok az idő járásával...

... az elmúlt 3-4 napban aktívkodtam eleget... főleg, mivel esténkén kissé nehézkes elaludni, ha a füled alá a szelíden doromboló, wc-ben alámorajló víz lágy sutyorgása szolgáltatja az esti szerenádot...

... no igen.. ha már Wc és mosdó:

 

csak hogy ebből is érzékeljetek valamit...

...no.. mint látjátok, ezét voltam kicsit kiakadva az első találkozáskor... mikor szembesültem... hogy a kolis zuhanyzónak külön lakói vannak... ez a kettő lenne a fekete és a zöld tusolda...

... szerintem még életeben nem szereltem annyiszor budit, mint ahányszor az elmúlt pár napban kellett... de rájöttem,... hogy ha a népek azt hiszik, hogy nem műkszik valamelyik, ... akkor az látványosabban tisztább marad... ergo... szerintem szabotálni fogom most már iparilag valamelyik helységet...

 

Ahogy eddig elnéztem... ezek a népek a koliban nem valami aktív otthoni iparosok, hogy neki essenek a budinak... csak mert nem működik...

...erre is csak én vagyok képes, zsinórban 2-3 szor megtenni hajnali 2-kor... mert éééén bezzeg felkelek rá...  ÁHHHHHHHHHHHHH!!!

... no igen... a hely meg a szelleme...

Hát nah... minden új lakásnak megvannak a maga defektjei...

...bár ez a hely maga inkább egy defekt aminek lakása van... sőt külön címe is... világvége után balra a második ajtó...

csak vigyázz be ne verd a fejed...

...elég alacsony a színvonal...

De azért egy körbevezetést megér drága is bungalóm...

 

Ez lenne az én szobám ablaka... rögtön alattam a bokor... ezt azért értékelem a tervezőkben... ha ugranom kell. legalább nem a betonra...

ez is valami...

Lássuk mindenben a szépet...

Elvégre nem minden koliban van angol Wc...

Lemerem fogadni, hogy valahol kis-ázsiában, még arra is vigyázni kell.. hogy miközben ásod a gödröt, vagy fekteted a kábelt... nehogy egy Puma elkapja a másikat, vagy netán szemet vessen egyéb alkatrészeidre...

A szibériai vagy sarkvidéki Toilette-Set-ről nem is beszélve...

...egyszerű szerkezet... mobil.. és bárhol alkalmazható... de ha találkozol vele ne lepődj meg ha csak két botot találsz benne...

Több nem is kell...

...az első botot, pontosan 90 fokos szögben verd szépen a földbe, de sebesen mint a villám,... különben mínusz 60 fokban könnyen odafagysz a flaszterra... majd akaszd rá mindazt ami akadélyozna dolgod végeztében,...

...

és hogy mire kell a másik bot???

...

Szerinted mi véd meg a farkasoktól???

...

No ugye...

... kezd lemerülni a gép.. holnap ugyaninnen ...

Au revoir!!!!!

;)))

A bejegyzés trackback címe:

https://jesuisenmarseille.blog.hu/api/trackback/id/tr332909375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V.E. 2011.05.18. 16:08:11

La voir :) (bocs a túlzott franciáskodás miatt) Szóval: lavór van? Na au revoir!! S.

CeMoiBensz 2011.05.31. 23:40:21

@V.E.:
nincs... örülök ha nem mászik odébb a fal esténként...
süti beállítások módosítása